Nu är det snart dags.....

....för ett gott nytt år! Undrar vad 2008 kommer att föra med sig? Nya kompisar? Pojkvän? Flytt? Dödsfall? Det är många saker som kan hända, och det känns som att jag inte är riktigt beredd att lämna 2007. Men om dryga 2 timmar är det dags. Att inte veta vad som kommer att hända under dessa 366 dagar (skottår) känns lite oroande. Men, nu när jag tänker efter, 2008 kan ju också föra med sig positiva förändringar. Och det känns skönt att veta det. Så detta blir nog mitt sista inlägg för detta året. Jag får tacka för dessa få dagarna ni har läst min blogg, och jag hoppas ni kommer tillbaka nästa år! ;)

GOTT NYTT ÅR!

 image22

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida elr blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0