2 läsarfrågor

Annie om Top 3 läppvård!

Är det någon som vet om lypsyl finns i "mild" version? Vad jag än använder så får jag snustorra läppar istället för mjukare :P


 
Annie om 3 parfymer...
Är viktoria beckhams parfym bra, alltså does it smell good? ;) Flaskan var så söt!



 




om lypsylet vet jag faktiskt inte, men testa vaselin, annars kan ske någon annan har ett bra tips? (:

personligen tycker jag victoria beckhams parfym luktade jättegott när jag var inne på kicks, men det är ju vad man själv tycker, och det är ju inte säkert att man själv passar i den :)

Kommentarer
Postat av: Sss

Det finns Lypsyl Sensitive (märket lypsyl) Det ska väl vara lite mildare antar jag, du får väl testa. Jag har själv använt det men eftersom jag inte har använt den "vanliga" kan jag inte säga om det är någon skillnad...

2008-02-10 @ 12:29:16

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida elr blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0