Locka/platta :)

Fick en locktång i julklapp, OBH Nordiva, 25 mm. :D wiii :) iaf så tänkte jag visa hur resultat blir. Men först en kort liten recension:

Den värms upp snabbt och beroende på hårtyp kan du välja temeperatur. Jag tycke det är svårt att få det lockigt ända uppifrån hårbotten, men topparna blir jättebra :D (Y) Betyg: 4/5

Sen så har jag också till min frisyr använt Melissa plattång för att platta luggen. Denna är jättebra, värms upp så den går att använda på typ mindreän en minut, och plattar håret ättebra. Betyg: 5/5

image32
OBH Nordica, 25 mm

image33



Melissa plattång


image34

Resultat (har satt upp luggen)




image36

Bakifrån (dock inte jag)

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Meh du kan ju sätta in bilder, när jag försöker så går det inte alls. Fuskigt!

2008-01-11 @ 15:59:19
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Hanna

fick också en locktång i julklapp (:

2008-01-11 @ 15:59:39
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: missWhite

Caroline: Menar du hur jag gör är jag lockar? :)

Hanna: kul! :D

2008-01-11 @ 16:27:47

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida elr blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0