Top 3 läppvård!

Här är mina favoriter för läpparna. Använder ni er av något annat?

på plats 1....

Vaselin vårdar jättebra, är genomskinligt och går att använda såväl som på dagen som innan du lägger dig!

image46

på plats 2....

Idominsalva är jättefet, jag brukar smeta på ett tjocktlager innan jag lägger mig, använder det dock inte på dagen, eftersom det är vitt ^^,

image47
som 3:a komme....

Labellos lypsyl eftersom man inte brukar gå runt med en stor vaselinburk i fickan (ja, jag vet att de finns i större format) så brukar jag ha lypsyl istället. Smörj på måånga ggr under dagen. Det behöver inte vara just labello, men det är den jag använder.
image48

Kommentarer
Postat av: Annie

Är det någon som vet om lypsyl finns i "mild" version? Vad jag än använder så får jag snustorra läppar istället för mjukare :P

2008-02-08 @ 18:25:39
URL: http://thebestofstockholm.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida elr blogg?

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0